"Landet" även denna helg

Som jag anade, helgen i Linköping blev riktigt riktigt lyckad! Blev även en hel del svull, vilket gav mig lite dåligt samvete. Tänkte att jag skulle köra stenhårt denna vecka då, men det kan jag ju inte säga att jag har gjort tyvärr! Idag tex, hade bokat in ett box pass med J, men hon var tvungen att avboka, och jag kände att jag inte ville gå själv. Så vad gör jag istället? Jag bestämmer mig för att följa med mamma, systrarna, mormor & morfar in till stan för att äta pizza...Bra där! Men men, sånt som händer! Imoron blir det tidig uppgång för att ta sig till gymmet innan jobbet, lite powewalk blandat med löpning. Denna helg blir lugn, kommer faktiskt att spendera den i Linköping, jag snyltar skjuts av mormor & morfar ner imoron direkt efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0